Üzlet és személyes átvétel: 1186 Budapest, Gilice tér 50.

Üzlet szabályzat

Megrendelésének leadásával Ön a Kazánpláza webshop vásárlója lesz.
Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat:

Az eladó:
"Zöld Hő" Épületgépészeti Kft.
1186 Budapest, Gilice tér 50.
Cég adószáma: 13045197-2-13
Engedélyszám: 13-09-094813
Telefonszám: +36 30 180 20 20, +36 1 291 3957
info@kazanplaza.hu

Szerződés tárgya:
A szerződés tárgya a Kazánpláza webshop internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg, bizonyos cikkeknél lehetősége van több kép megtekintésére is.

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb:

- bizonyos termékek esetén utánvéttel, futárszolgálattal történő szállítással,
- előre utalással, futárszolgálattal történő szállítással, vagy személyes átvétellel,
- online bankkártyás fizetéssel, futárszolgálattal történő szállítással, vagy személyes átvétellel.

FONTOS! Bizonyos termékek (pl.: Viessmann kazán alkatrészek) megrendelése, személyes átvétele, kiszállítása nem lehetséges az adott termék árának előre kifizetése nélkül!

FONTOS! A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek. Az árváltozás jogát  fenntartjuk! Amennyiben árváltozás történne a leadott rendelés után, még a kiszállítás előtt egyeztetünk a Vásárlóval.

Árucikkek cseréje:
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt Önnek díjmentesen kicseréljük. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termék vételárát visszatérítjük Önnek. Kérjük, hogy ha sérülést észlel az átvett terméken, értesítse Ügyfélszolgálatunkat.

A jogszabályok előírják azt is, ha a megvásárolt termékről lényegében azonnal kiderül, hogy hibás, akkor a három munkanapos cseregarancia szerint a kereskedő 3 munkanapon belül köteles azt kicserélni, vagyis nem hivatkozhat például aránytalan többletköltségre vagy más okokra. Fontos, hogy ez a szabály csak a hibás termékekre vonatkozik, ha a termék rendeltetésszerűen működik, akkor a kereskedő erre nem köteles.

Megrendelés lemondása:
Megrendelését lemondhatja a bejelentkezés után megjelenő 'Saját adatok' menüpontban vagy ügyfélszolgálatunknak küldött elektronikus levélben, telefonon, amíg megrendelés nem lett átadva szállításra. Megrendelésének állapotát figyelemmel kisérheti a 'Saját adatok' menüpontban.

Sikertelen kézbesítés:
Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Önt terhelik.

Felelősség korlátozása:
A KazánPláza webshop nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • - Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon a KazánPláza webshop weboldalára, ott megrendelést adjon le.
  • - Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Kérjük Önt, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

Személyes átvétel
A megrendelt termékek díjtalan, személyes átvételére lehetőséget biztosítunk üzletünkben a 1186 Budapest, Gilice tér 50-ben. Fontos, hogy a 8 napon túl át nem vett megrendelések esetében egyszer kísérletet teszünk a vásárlóval való egyeztetésre, ennek sikertelensége esetén a rendelést töröljük, a vételárat visszafordítjuk!

Szállítási információk
A megrendelt termékeket futárszolgálattal szállítjuk, melynek díja a termék mérete és súlya alapján változó, a megrendelés elindítása közben mutatja meg a Webáruház, mely értéke a termék árával együtt a számlán kerül feltüntetésre.

Szállítási határidő: minden termék ára alatt feltüntetjük az adott termék státuszát. Amennyiben a termék rakáron van, ott megjelenítjük a raktáron lévő konkrét mennyiséget (ez a szám az egyidejű vásárlások miatt változhat, hiszen a KazánPláza egy üzlet raktárkészletéből gazdálkodik), amelyik nincs, annál pedig a várható beszerzési időt jelezzük. A raktáron lévő termékek a megrendelés időpontjától függően akár már másnapra kiszállításra kerülnek.

Garancia és jótállás:
Hibás teljesítés esetén a Vállalkozás a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
2021-től új, sávos jótállási szabályok léptek életbe!
Az új, sávos jótállás lényege:
- A 10-100 ezer forintért megvásárolt termékekre legalább ​1 év jótállást kell vállalni.
- A 100-250 ezer forintért megvett termékek esetében legalább 2 év a garancia.
- A 250 ezer forintnál drágább termékek esetében pedig minimum 3 év a jótállási idő.

A sávos jótállás bevezetése mellett januártól újabb termékekre is vonatkozik a kötelező garancia. Így már a ​10 ezer forintnál drágább
-​ nyílászárók​ra, jellemzően ablakokra, ajtókra, garázsajtók​ra, redőnyökre, reluxákra, napellenzőkre;
- kamerás figyelőrendszerekre, ​kaputelefon​okra;
- kádakra, csapokra, ​zuhanykabin​okra;
- napelemekre, napkollektorokra és az azokból létrehozott rendszerekre;
- az elektromos rollerekre, drónokra, a hoverboardokra (elektromos meghajtású, két egymás melletti kerékkel rendelkező eszközök) is jár garancia.

A sávos jótállásra vonatkozó szabály alól azért vannak kivételek: nem vonatkozik az elektromos kerékpár​okra, elektromos roller​ekre​, quad​okra,​ motorkerékpár​okra​, segédmotoros kerékpár​okra, személygépkocsi​kra,​ lakóautó​kra​, lakókocsi​kra.

A számla a külön garanciajegy nélkül értékesített termékek esetén, jótállási jegyként is szolgál.

Cseregarancia:
A tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 45/2014 (II.26) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Elállás joga:
A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján a termék átvételétől számított 14 napon belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban rögzítettek szerint:
- Kormányrendelet alapján a Vásárlót (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga) illeti meg. A Vásárló ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben, indokolás nélkül gyakorolhatja.
- Az elállási jog az Eladóval szemben illeti meg a fogyasztónak minősülő Vásárlót, azaz azzal szemben, akitől a terméket vásárolta.
- A Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak az Eladó részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja. A nyilatkozatból egyértelműen ki kell tűnnie a Fogyasztó elállási szándékának.
A Szerződéstől való elállás joga, illetve a termék-visszaküldés nem gyakorolható az alábbi esetekben:
- a Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a Szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan Termék/Szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott Termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan Termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Termékkel;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha az Eladó a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
- A KazánPláza.hu fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/ vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a 14 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 14 napos termék- visszaküldéssel való visszaélést illetően. A KazánPláza.hu ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükségesnek látja, az illetékes hatóságok felé továbbítja az ügyet.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat a info@kazanplaza.hu címen, vagy telefonon a +36 1 291 3957, vagy +36 30 180 20 20 számokon.